MasterMeet Fly-in 2021

Exempelvis uppdrag, träningar etc.
Användarvisningsbild
Fille
rank2
rank2
Reactions:
Namn IRL: Filip

MasterMeet Fly-in 2021

Inlägg av Fille » 14 jan 2021, 22:50

Starttid / (Sluttid)
Sommaren 2021
Sista tid anmälan.
-
Typ av verksamhet:
-Korvgrillnig, femkamp & saft.
Version + Moduler:
-Verkliga livet 2.5 + Sverige kartan, valfri modul.
Förkunskapskrav:
-
Nödvändigheter:
Teamspeak 64-bit (LADDA NER)
DCS-SimpleRadioStandalone (LADDA NER)(INFO)
Övrigt:
-
00001543.jpg
00001543.jpg (5.9 MiB) Visad 1051 gånger
Tjoflöjt! Så småningom hoppas vi att sommaren anländer och med sommar kommer också MasterMeet. Med tanke på det och att vi faktisk ett par stycka i Master Arms som flyger privat är det här är en liten intressekoll och eventuell planeringstråd till ett MasterMeet fly-in.

Flyger ni privat och kan tänka er ta medlemmar från era närområden som passagerare så skriv gärna att ni är intresserade av ett fly-in. Har ni synpunkter och idéer gällande aktiviteter, plats och dag så är det bara att PM:a mig på discorden. Personligen tänker jag att Visingsö är en bra plats att mötas på, mitt i landet, vackert och erbjuder nästan alltid en svalkande sjöbris på varma sommardagar.

Självklart kan man också ta bilen till Visingsö.

Bara för att förtydliga är detta en intressekoll. Ett datum kan spikas om några månader när vi vet hur både intresse och corona ligger till.
Senast redigerad av Fille 23 feb 2021, 21:08, redigerad totalt 1 gång.
"Det är inte lätt när det är svårt. Ååå andra sidan är det inte så jävla svårt heller!"

Baconbomb
rank3
rank3
Reactions:
Namn IRL: Niklas Belsing

Re: MasterMeet Fly-in 2021

Inlägg av Baconbomb » 21 jan 2021, 13:58

För oss som inte har licens så kanske vart man flyger ifrån så att man kan åka med.
Jag befinner mig i blekinge (karlskrona) och kan tänka mig att agera RIO eller bara barlast (eller gunner om det passar bättre).
Sjävklart hjälpa till med soppapengar till piloten.
The only time you have too much fuel is when you're on fire.

Knugen
Moderator
Moderator
Reactions:
Namn IRL: Daniel

Inlägg av Knugen » 22 jan 2021, 10:56

Just nu är allting väldigt preliminärt - vi vill i det här stadiet bara veta vilka som vill komma i sommar. Om Covid-situationen förbättras under året och rekommendationerna till sena våren / sommar tillåter oss att hålla det här eventet så kommer vi försöka matcha de som flyger in och har plats över med övriga deltagare.

Användarvisningsbild
Teo
rank7
rank7
Reactions:
Namn IRL:

Inlägg av Teo » 12 feb 2021, 13:27

Vore ju kul med ett fly-in om det är möjligt med hänsyn till virus och väder. Jag utgår från Västerås (ESSX eller ESOW) och kan ta nån passagerare från närområdet i så fall.
- För övrigt anser jag att "Nu har Jedi varit ute och rest igen"-tråden borde tas bort. För alltid. Upphöra att existera. Glömmas bort.

Användarvisningsbild
Mags
rank3
rank3
Reactions:
Namn IRL:

Inlägg av Mags » 13 feb 2021, 17:55

Får man använda combined arms? Eller DCS: V60 Svenskvolvo
We're in the pipe, five by five!

Skriv svar